Descripció de la Pàgina principal

dimarts, 12 de febrer del 2013

Us recomanem...


El meu germà el geni

Rodrigo Muñoz Avia
Ed. edebé, 2010 

"El món es divideix en dos tipus de persones: els genis i els altres. Això és el que diu la mare. Entre els genis es troba el meu germà. Entre els altres em trobo jo. Això la mare no ho diu així, però jo sé que ho pensa. Jo també ho penso, la veritat. Em dic Lola, tinc deu anys i m’agrada el futbol". 

La passió de la Lola és el futbol, i no tocar el violí! però els seus pares insisteixen en què estudiï música i segueixi la tradició familiar. Els seus pares són instrumentistes i el seu germà un virtuós del piano.

La novel·la tracta de la Lola, una nena de 10 anys que, enfront de les pressions familiars i socials, reivindica la seva manera de ser, els seus gustos i afanys més enllà de qualsevol convencionalisme.

El llibre ha obtingut el Premi Edebé de Literatura Infantil 2010 i també ha estat guardonada amb el VI Premi Atrapallibres de Literatura infantil.

Aquí us deixo l'enllaç a la presentació del llibre per part de l'autor: El meu germà el geni

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada